نام شركت: سامان انرژی گیتی  

نوع شركت: سهامي خاص

موضوع شركت: خدمات فني مهندسي و بازرگانی

زمينه فعاليت فعلي شركت: نفت، گاز و پتروشيمي

شماره ثبت: 374497                   محل ثبت: تهران                         

نام مدير عامل: مهدی مهرپویا                                  ميزان تحصيلات: دکتری                   

تعداد كل پرسنل: 12 نفر                                           تعداد پرسنل فني و متخصص: 8

سطح تحصيلات پرسنل:

دكترا:  2 نفر                  كارشناس ارشد: 7  نفر                    كارشناس: 2 نفر            ساير: 2 نفر


  شركت خدمات فني و مهندسي سامان انرژی گیتی دو با انگيزه ايجاد مركز ارائه خدمات مشاوره‌اي به صنعت نفت، گاز و پتروشيمي و صنايع پايين دستي آن تأسيس گرديد و به كمك دانش و مديريت نوين توانست به سرعت در مدت کوتاهی به عنوان يك شركت مشاوره‌اي با ديدگاه‌هاي متفاوت مطرح گردد. تكيه بر اصول Co.R&D و مديريت دانش و نوآوري در ارائه خدمات و محصولات، شركت سامان انرژی را نسبت به ساير رقبا متمايز نموده است.  در عصر حاكميت «دانش» بر اقتصاد جهان که اهميت واحدها و شركت‌هاي دانش محور بر هيچكس پوشيده نيست، فعاليت‌هايي چون بهبود كيفيت محصول و فرآيند توليد آن،‌توسعه محصولات جديد و افزايش ارزش افزوده محصولات جانبي در كنار كاهش هزینه‌ها و افزایش سودآوری و رقابت پذیری در تحقيق و توسعه‌ها شكل گرفته و به همین دلیل تخصص‌های گوناگون از مهندسی طرح ها تا بازار و بازرگانی پیوندی نزدیک در واحدهای R&D به یکدیگر خورده‌اند. در اين نسل از R&D حمايت از مشتري داخل و خارج از سازمان بيش از پيش مطرح شده و بهره‌وري و كيفيت معناي جديدي به خود گرفته‌اند.

    در این راستا، هسته‌های Co.R&D در حقيقت نقش همكار بیرون سازمان این واحدها را بر عهده داشته و سعي مي‌نمايند با تمركز بخشيدن به فعاليت‌ها و اجماع آنها، هزينه‌هاي بالاي پروژه‌های پژوهشی و توسعه‌ای  را کاهش داده و نتايج بهتر و سريع‌تري را ايجاد نمايد. اين هسته‌ها، تحقيقات پايه، كاربردي، توسعه‌اي و صنعتي را در كنار فرایند‌های مهندسی و طراحی پایه، مفهومی و تفصیلی با همكاري مديران و كارشناسان صنعت انجام مي‌دهد و با در نظر گرفتن مباحث بازار و محیط‌های رقابتی موجود آنها را تکمیل می نمایند. در کشورهای توسعه یافته چندین دهه از عمر آنها می‌گذرد ولیکن در کشورهای چون ایران متاسفانه هنوز فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه آنها صورت نپذیرفته است. در همين راستا شركت سامان انرژی گیتی برنامه و اهداف خود را براساس رشد و ارتقاء‌سطح دانش و فناوري صنعت كشور با تشکیل هسته CO.R&D صنایع شیمیایی و پلیمری زیر مجموعه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی قرار داده و خط مشي، ارزش‌های بنیادین و ماموریت خاصی را برگزيده است.

خط مشی


بهبود مستمر: برآورد ساختن الزامات و اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه جهت بهبود مستمر خدمات شرکت از طریق ارزیابی مداوم و مؤثر.

مشتری مداری: شناخت نیازها و انتظارات مشتریان و جلب رضایت و اعتماد آن‌ها از طریق ارائه بهترین خدمات فنی و مهندسی و حفظ ارتباط صمیمی و پيوسته با آن‌ها.

نیروی انسانی: ارتقاء سطح شایستگی کارکنان به عنوان منابع فکری و مهمترین و با ارزش‌ترین سرمایه شرکت به روش‌هاي گوناگون به ویژه آموزش‌های اثر بخش

به روز رسانی: دستیابی به آخرین اطلاعات و تکنولوژی‌های روز و بهینه‌سازی زیر ساخت‌های شرکت

بازاریابی: حفظ و ارتقاء موقعیت رقابتی شرکت در بازارهای داخلی و تلاش جهت حضور در بازارهای جهانی

کار آفرینی: کار آفرینی به عنوان انقلاب سوم پیشرفت بشر در دهه‌هاي اخیر (بعد از دیجیتال و اینترنت) به شمار می‌رود و ارتقاء‌و شكوفايي آن وظيفه هر شركت و سازمان دانش محور مي‌باشند.

ارزش‌های بنیادین


  • حفظ عزت نفس و ارزشهای اخلاقی
  • یادگیری ، گسترش آگاهی و رشد لحظه به لحظه
  • ارائه ارزشی بیشتر از دریافتی از مشتری
  • فعالیت در جهت داشتن جامعه ای دوست داشتنی تر
  • عملکرد صادقانه، محیط کاری شاد، صمیمی و بهره ور
  • کسب درآمد و موفقیت بیشتر ولی نه به هر قیمت
  • ابتکار و نوآوری مقدم بر رقابت
  • تفکر جهانی و عملکرد محلی

ماموریت


تفکر و رشد دانش بزرگترین خوشبختی انسانهاست. شرکت سامان انرژی می کوشد تا با استفاده از نیروهای با انگیزه و امیدوار در محیط کاری مبتنی بر تخصص و علاقه به پیشرفت،احساس توسعه و لذت توانایی با استفاده از بهترین و مناسب ترین تکنیکها و اطلاعات در زمینه تحقیق و توسعه و کارآفرینی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به سرمایه‌گذاران ودست اندرکاران این صنایع یاری رساند.

این شرکت اعتبار، رشد و ارزش افزایی را به عنوان ارزشمند ترین دستاوردها برای خود مقتنم می داند و حرکت در جهت کارآمدی هرچه بیشتر دانش و افزایش سطح رفاه انسانها را سرلوحه کار خود قرار داده است.